Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing na příkladu malé organizace
Vaňáč, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Cílem práce je analýza postupů a technik současného internetového marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou představeny nástroje současného internetového marketingu, jejichž optimální využití je zohledněno v praktické části, kde je proveden komplexní návrh internetové marketingové strategie s důrazem na SEO pro začínající firmu v oboru ubytovacích a pohostinných služeb. Jedná se o firmu Penzion U Lišky, která nabízí ubytování v jižních Čechách. Práce poslouží jako návod pro malé a střední organizace při tvorbě marketingových projektů. V praktické části jsou zohledněny poznatky při tvorbě webových prezentací a postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače. V další části jsou uvedena doporučení pro zpracování PPC kampaní a prezentace firmy na sociální síti Facebook. Je provedena analýza postupů pro zvyšování návštěvnosti pomocí sociálních sítí, PR článků, blogů a dalších nástrojů.
Analýza a vyhodnocení využití SEM a SEO na případu internetového obchodu
Smetana, Jakub ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO) a internetovým marketingem (SEM). Práce je rozdělena do několika částí, které spolu úzce souvisí. První část práce je věnována obecným definicím a vymezení termínů. V druhé části práce je popsán vývoj v oblasti SEO v posledních dvou letech s důrazem na změny, které v této oblasti nastaly. Součástí druhé části práce je také popis vývoje trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice v letech 2004 -- 2009 a dále pak vývoj v oblasti internetového marketingu v ČR, kde je na internet nahlíženo jako na marketingový nástroj, reklamní médium. Třetí část práce popisuje možnosti internetového marketingu, včetně popisu nejvíce používaných systémů, jako jsou například Sklik, AdWords, Etarget, vynechány nejsou ani sociální sítě či katalogy. Čtvrtá část práce je pak věnována analýze a vyhodnocení internetových stránek, respektive způsobům, jak lze stránky analyzovat a sledovat. V poslední části práce je praktická ukázka využití metod a postupů popsaných v prvních čtyřech kapitolách na internetovém obchodu s obuví. Je zde popsán celý postup od úvodní analýzy, přes analýzu klíčových slov až po úpravu zdrojových kódů a získávání zpětných odkazů prostřednictvím internetových katalogů. Kromě samotného postupu optimalizace je součástí této části práce také kapitola popisující nasazení reklamních systémů Sklik, AdWords a Etarget včetně vyhodnocení výsledků a úspěšnosti realizované reklamy v těchto systémech. V závěru praktické části jsou shrnuty přínosy a poznatky, kterých bylo optimalizací dosaženo a které jsou aplikovatelné na další podobné projekty, kterých je v celém internetu obrovské množství. Po přečtení této práce získá čtenář přehled o aktuálním stavu trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice a internetovém marketingu jako celku, a o změnách, které v oblasti SEO v posledních dvou letech nastaly. Na základě praktické části práce by měl být schopen aplikovat základní poznatky z této oblasti včetně základního nastavení PPC, včetně analýzy dosažených výsledků a jejich vyhodnocení.
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Jankovič, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Plůdek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů internetu. V druhé části popisuji marketingový komunikační mix na internetu, přibližuji možné formy on-line reklamy a také výhody a nevýhody reklamy na internetu. Přidávám také informace o měření ukazetelů webových stránek a poskytuji statistiky o výši výdajů do on-line reklamy. Ve třetí části se zabývám reklamou v internetových vyhledávačích a mechanismy prodeje reklamy pomocí systémů Google AdWords (AdSense) a Seznam Sklik. Zajímám se zde o to, jakým způsobem ve výkonové reklamě na internetu funguje princip platby za kliknutí a princip aukce. Pojednávám také o problematice SEM (marketing ve vyhledávačích). Přínosem práce jsou informace o možnostech využití internetu v rámci propagace a ucelené informace o problematice výkonové reklamy ve vyhledávačích.
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Krejčí, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Bakalářská práce představuje reklamu na internetu včetně jejích nejvýznamnějších forem a současných respektive budoucích trendů v tomto reklamním odvětví. Hlavním cílem je porovnat jednotlivé systémy Pay per click na českém internetu z hlediska jejich výkonnosti. Testování PPC systémů autor provádí na reklamní kampani pro společnost Kremo. Tato reklamní kampaň byla spuštěna na třech nejvýznamnějších serverech, které ji na českém internetovém trhu nabízejí, tedy na Google, Seznam a Centrum. Na základě jednotlivých výsledků je zhodnoceno, který z uvedených serverů je pro takovou reklamní kampaň nejlepší.
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Seman, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Pay per click (PPC) reklama v posledných rokoch získava na dôležitosti a investuje sa do nej stále väčšie množstvo peňažných prostriedkov. Na trhu je viacero PPC systémov, z ktorých si môže inzerent vybrať. Ktorý PPC systém je však vhodné použiť pri danom type kampane? Práca je rozdelená do štyroch kapitol (okrem úvodu a záveru). Prvá kapitola slúži na objasnenie a upresnenie pojmov, základnú charakteristiku témy a dáva predstavu o dôležitosti témy (postavenie PPC na trhu internetovej reklamy). V druhej kapitole sú bližšie charakterizované tri PPC systémy (a ich princípy), ktoré autor práce považuje za najdôležitejšie na slovenskom trhu. Tretia kapitola je dôležitá kvôli charakteristike rôznych typov PPC kampaní. V nej som použil vlastnú klasifikáciu PPC kampaní. Na základe nej je po rozobratí dvoch prípadových štúdií v štvrtej kapitole vyhodnotená analýza vhodnosti využitia vybraných PPC systémov (použitím metódy indukcie). Prvé tri časti práce vychádzajú predovšetkým z analýzy dostupnej literatúry, štvrtá časť z vlastných skúseností autora.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.